Lampa lu` Vericu` - Hai la Pește pe Vernești!

MMA Fishing Team - La pescuit cu prietenii

Sub înaltul patronaj al veseliei și al bunei dispoziții, MMA Fishing Team vă prezintă o partidă de pescuit Inter Verială! Adică între veri mai exact! Am insistat să denumesc acest episod "Lampa lu` Vericu", pentru că vărul meu, Mădălin, a insistat foarte mult să organizăm această partidă, în ciuda unor factori evident potrivnici. Vorbim despre jumătatea lunii noiembrie, anul 2020, vreme de stat la mânecă scurtă pe sub hanoracul acoperit cu vestă, vreme de stat la bârfă, la un vin fiert, la o terasă de balcon închis. Vorbim și scriem despre noi, cei care, în căutarea crapului, cât pe ce să ajungem să căutăm cazare pentru petrecerea Revelionului pe malul vreunei bălți! Însă știm cu toții că ieșirile astea neplanificate aduc cele mai frumoase amintiri. Tocmai ce mă pregăteam să accept o convocare la bere cu Marius, am simțit-o din prima că vine. La apelul Vericu is Calling am dat Yes și am răspuns direct cu:
     - Da mă candriule! Ne vedem acolo în plm! Hai draq!

Temperatura apei în continuă scădere, diferența mare de grade între zi și noapte, mai ceva ca în armată, ritmul de hrănire lent, vântul de toamnă care suflă a pagubă, zic Vericule tată, cred că pe asta o trecem direct din start la capitolul lampe fără drept de apel! Practic, încercam să aruncăm pisica de mare la el în grădină, ca să ne justificăm noi nepriceperea în ale pescuitului. Dincolo de glume, poate că era momentul și pentru o primă lampă, după un sezon plin de activitate, în care am pescuit preponderent pe bălți cu reținere.
     - Poi dacă tot ardeți lampa barem hai să vă torn în ea câte o cinzeacă, să ne mai încălzim la suflet! Și în timp ce ne picură cu milă niște țuică bătrână, de parcă o dădea de la el, ne înjură printre dinți și se apucă de lansat câteva rachete. Am combinat niște resturi de nadă, TTX-uri cu arome de căpșuni și usturoi, semințe de cânepă și două pungi cu porumb fiert. În primele trei ore, am avut fiecare câteva țacuri timide, cărășeii doar gâdilau râmele și bambinele își schimbau sensul de legănare, de la stânga - dreapta, așa cum le alinta vântul, către sus - jos, însă nu îndeajuns de convingător.

MMA Fishing Team - La pescuit cu prietenii

Așa cum vă vom obișnui de fiecare dată, indiferent de rezultatele pe care le vom avea pe diverse locații, ni le vom asuma sută la sută, fără a aduce acuze. Ține de dibăcia pescarului să localizeze peștele, indiferent de condiții, lacuri sau bălți, chiar dacă aici intervin și obstacole legate de vreme, presiune atmosferică, perioade și interval de hrănire, tip de substrat, monturi, riguri, nada folosită, distanțele de lansare și câte și mai câte! Însă repet, nu mi se pare normal să blamăm administrația vreunui complex piscicol, să invocăm mișmașuri și mătrășeli, așa cum observ pe la anumiți indivizi. Ai libertatea de a alege unde vrei să pescuiești, te duci de bună voie și dacă te și pricepi mai și prinzi. Și noi, suntem abia la partea teoretică acum, și de cele mai multe ori spunem că ne-am uitat caietul acasă, decât să recunoaștem că nu prea ne-am făcut temele pentru respectiva partidă!

Văzând că ușor - ușor ne aliem împotriva lui cu glumele acide, Vericu își cam dădea fir și încerca să ia distanță căutând chipurile malul opus, cu piciorul nu cu lansetele. Așa că i-am contracarat strategia din start, i-am șoptit să stea liniștit că oricum nu va scăpa neurecheat! Se simțea oarecum vinovat pentru faptul că a insistat să organizăm partida și pentru faptul că nu prindeam. Eram cu toții frustrați și încercam toate combinațiile să dam de mustăcioși. Suntem abia la al doilea clip, la care lucrăm, decând ne-a venit ideea asta cu Canalul de Youtube și cu Episoadele din Seria "La Pescuit cu Prietenii" și evident, un video fără prezentări a picat mult prea devreme. Ne băteam capul să născocim câte ceva, să filmăm cadre, să producem material pentru a încropi vreo 10 minute de peliculă. Deși nu ne-am așteptat, clipul a atras destul de multe reacții, scriu asta pentru că articolul este publicat la câteva zile distanță după postarea clipului pe Canalul MMA Fishing Team.

- Poi băga-ți-aș peștele-n plasă, nici Aladin, cât era el de priceput și iute de mână, nu a frecat atât lampa, pe cât de mult o lustruim noi astăzi Vericule! Eu cred că ne-ai cam tras pe sfoară, ești direct pe mână cu administrația și faceți bara - bara banii de taxă în plm! Îl faultez eu, de control, din nou pe Mădălin.
     - La sigur coaie, nu-l vezi cum tace șomâlc și se freacă mulțumit pe mustățile alea de pungaș, de zici că-i pui de crap crescut cu bule de apă minerală! Plusează și Marius, stârnind o reacție rapidă.
     - Lasă mă, acuma asta e, și cu voi, măcar v-am scos din casă, am ieșit în natură, am mai schimbat o vorbă, da ascultă încoa la mine, vă duc eu la primăvară, undeva, unde am fost eu odată, deci s-a luat crap la 25 de kile viu! Am văzut eu poze, vă zic! Și avea 25 atunci, acum îți dai seama că a mai crescut! A rupt! Facem una la 24 acolo, de rupem normele! Să vezi jale! Au și căsuțe, luăm două sticle de Jack ... și mergem pe Sălciile, între Sate! Vă zic!
     Din vorbă-n vorbă, crapul vedetă tot scădea undeva pe la 18Kg, așa că l-am rugat frumos și politicos, împreună cu Marius, să facă un pic de liniște, să nu ne sperie peștii, să tacă pentru că ne distrage atenția de la strategia plănuită minuțios și am dori să mai aplicăm câteva metode pentru a aduce pe salteaua de primire un exemplar ... bine, de fapt, nu a sunat chiar așa, ci am urlat amândoi la el la modul: - Mai taci mă în plm odată cu crapu` tău dintre sate! Însă despre asta, într-un episod viitor!

Nu uita să adaugi în minciog CARICAPTURA PESCARULUI!
Poți câștiga o Caricatură Amuzantă cu tematică pescărească, pentru tine sau prietenii tăi!

Scurte concluzii. Am avut șansa să pescuim în luna noiembrie, ceea ce nu este la îndemână în orice an și chiar ne-am bucurat de ieșirea în natură. Am bifat o locație cu potențial, am văzut capturi frumoase la colegii pescari, crapi, teni și novaci, pozați aici, deci sigur vom reveni în noul sezon, pentru o nouă provocare, mai ales că balta este foarte aproape, în Buzău, orașul meu natal. Partida a fost un flash - back al pescuitului din copilărie, obișnuiam să prindem carași la undiță, cu miez de pâine în cârlig, tot în localitatea Vernești însă pe o baltă mai veche, fără taxă. Poți viziona în Clipul de mai jos cum a decurs partida noastră!

Apreciem faptul că mergi pe selecție și că uneori, din plaja aceasta imensă a Fish Vlogging-ului, ai ales să interacționezi și cu noi!
Dacă te identifici cu acest tip de conținut, abonează-te la canalul MMA Fishing Team și astfel vei susține acest proiect pe termen lung. Aprecierile tale ne motivează să continuăm și vom încerca să te răsplătim cu conținut de calitate! Te așteptăm cu bonton pe ponton!
FIRE ÎNTINSE! ȘI NU UITA! APA TRECE, PEȘTELE RĂMÂN! RĂMÂI PE PATUL DE NADĂ!

Contact / Autori:   MIHAI ALIN ION  |  MARIUS MARIAN VOINEA  |  Publicat pe 12.11.2020   |   Navighează:   HOMEPAGE