Bazinul Piscicol Creața 3 sau Natura la Ea Acasă

MMA Fishing Team - La pescuit cu prietenii

Vântul toamnei suflă amenințător peste filele din calendar. Încet dar sigur sezonul rece își instalează tabăra pentru o sesiune de cel puțin 4 luni de zile. Încercăm să ne strecurăm printre vârtejul de frunze ruginii și să mai bifăm câteva partide până în iarnă. De această dată am ales o locație din apropierea Bucureștiului. O oază de relaxare, unde natura este la ea acasă! Și este foarte binevoitoare cu oaspeții. Astfel, ne-am reîncărcat bateriile într-o sesiune de 24 de ore pe Bazinul Piscicol Creața 3. Pescuitul a fost doar bonus!
     Condițiile sunt extraordinare. Creața 3 este una dintre puținele locații din țară unde se impune și se și respectă regula cârligelor fără barbetă. Astfel, abordarea partidei de pescuit se face fie cu ace originale barbless fie se elimină acea tijă ascuțită din spatele vârfului cârligului, prin tăiere, pilire sau presare cu un patent.     Pentru cei sceptici, care se tem că această procedură poate afecta procentajul capturilor, pot confirma că nu există motive de îngrijorare. Pe lacurile și bălțile cu pescuit în regim Catch and Release peștii sunt destul de mari pentru a absorbi în întregime set-up-ul forfacului, peștele înghite cu totul cârligul, deci nu există absolut niciun risc de a da rateuri. În plus, lipsa tijei de pe cârlig facilitează scoaterea acului în sens invers fără a răni buza peștelui. Bineînțeles, procedeul se execută cu degorjorul și este urmat de câteva pulverizări din spray-ul antiseptic. Punctez aici și faptul că pe Lacul Creața 3, este agreată exclusiv gama de antiseptice incolore. Din grija pentru pești dar și din dorința de a asigura pescarilor o experiență cât mai plăcută, administrația pune la dispoziție, gratuit, un număr limitat de saltele de primire plus minciog.

Pe măsură ce mulinam, realizam că peștele era destul de bine îmbrăcat, în ton cu temperatura de afară. Îl apropii de mal și mustăciosul smuceste din nou în Run! Am slăbit un pic frâna și l-am lăsat să se mai joace. I-am dat fir cum se spune. În plus, trebuia să profit la maxim de acest drill, mai ales că era primul în decurs de 12 ore! Îl apropii din nou de minciog și codosul sare violent tulburând liniștea lacului. Am demufat capul unui Minciog FL și l-am condus cu gijă pe salteaua de primire. I-am făcut iute și un duș cu apa rămasă în găleată și rânjind l-am sunat pe Marius - AKA Spaima Ciortanilor, care sforăia în mașină de trăgea undele radio Rock FM pe nas!
     - Hai coaie! Trezirea în plm! Hai să mă ajuți că fuge cu ele!
     Sare chiaun din mașină și ajunge pe platoul de iarbă din trei rostogoliri, bâlbâind un "Unde-i morții lui e mă la care din ele!" Fluier la el și îî fac semn să vină pe standul meu:
     - La mine aici este mă! Am luat un caras! Aste e! Ia telefonul și hai să-l băgăm repede în ședintă foto!
     Cu telefonul pe trepied apasă pe butonul de REC iar eu ridic din saltea un bătăios exemplar de Crap Salonta, cântărit ulterior la 5,5 Kg. Îl poți vedea zâmbind în poza de mai sus. Între timp, printre orăcăitul broaștelor pătrunde un amical "Futu-te-n aripă ... iar ai prins Salonta mă!" Ne-a umflat râsul pe amândoi și pentru câteva minute am întrerupt ședința foto-video. Râdeam pentru că și în această partidă, fără să îmi propun, am reușit să scot din apă un exemplar fără solzi, conturând tot mai mult tradiția echipei și povestea Îmblânzitorului de Salonte! Am filmat și eliberarea peștelui care ne-a făcut seara mai frumoasă, în efect de slow motion, în care amicul părea să ne facă un semn de adio dar pe curând, rotindu-și înotătoarele către adâncul lacului.

MMA Fishing Team - La pescuit cu prietenii

Mulțumit că și-a făcut numărul, Alin a aruncat din nou lanseta aproximativ în același loc, a împrospătat bilele și pe celelalte trei bețe și am uișchit-o la mașină, să dea și el la somn. Am stabilit să dormim pe rând, în reprize de câte două ore, sperând totuși ca peștii să ne "strice" somnul și să facem noapte albă. La scurt timp după ce a plecat cu ghinionul de lângă mine, am reușit să scot și eu un Crap Românesc, la vreo 3,2 Kg, perfect proporționat și sănătos. Deși mic de talie, a pus bine la încercare senzorii și firul de 0,28. Ne poți vedea pe amândoi cum ne uităm fix pe lângă cameră, în poza de mai sus. L-am eliberat pe mușteriu și am stabilit să ne revedem peste un an. L-am trezit și pe Alin - AKA Îmblânzitorul de Salonte! Zic:
     - Hai moșule, trezirea în plm, adu hârcioguuu! (așa râzgâiem noi minciogul) Hai scoal` de te culcă! Noroc c-ai venit că mă descurcam și singur! Mai stai, ce draq` faci p-acia!
     A plecat somnoros înapoi și tot bombănea ceva despre un ten ... nu știu, că nu am văzut teni pe aici partida asta ... ba că te-n limbă, ba că te-n plm ... el știe mai bine. Îl voi întreba de dimineață la cafea. Până la răsărit am mai avut parte de ceva ticăituri în lansete însă nimic notabil.

MMA Fishing Team - La pescuit cu prietenii

Nu puteam găsi un peisaj mai potrivit și o zi mai frumoasă de toamnă, ca să punem pe cameră și Echipamentul Oficial MMA Fishing Team, varianta de deplasare, fără sponsori! Glumim, evident, tricourile sunt doar un moft și o aroganță pe care am facut-o, la ambiție, la beție dar mai ales la distracție! Am stabilit ca după și dacă vom împlini venerabila vârstă de 76 de ani, să schimbăm tricourile între noi. Astfel, ne va fi mai ușor să ținem minte cum ne cheamă. Asta și dacă vom mai vedea să ne citim numele imprimate sub logo-ul MMA. Nu ascundem însă faptul că pe viitor, ne dorim să participăm și la o competiție pe echipe. În acest cadru feeric am filmat și câteva scene pe care le vom folosi în realizarea unui trailer pentru Canalul de Youtube MMA Fishing Team.

În compania aburilor îmbietori ai cafelei am filmat cel mai frumos răsărit de până acum. În clipul video al acestei partide, începând cu minutul 13, am editat un cadru cu răsăritul soarelui, 30 de minute de filmare cu camera fixă pe trepied, comprimate în 60 de secunde de magie în care, după ce a jucat fair - play pe nocturnă, natura și-a aprins și reflectoarele! Așteptăm cu nerăbdare să revenim aici în noul sezon, "acasă" la domnul Dan Beleuz, în căutarea peștilor din ce în ce mai mari.

Nu uita să adaugi în minciog CARICAPTURA PESCARULUI!
Poți câștiga o Caricatură Amuzantă cu tematică pescărească, pentru tine sau prietenii tăi!

În josul paginii poți viziona clipul acestei partide de pescuit. Sezonul 2 - Episodul 2 al Seriei "La pescuit cu prietenii" sau direct pe Canalul nostru de Youtube: MMA Fishing Team.

Apreciem faptul că mergi pe selecție și că uneori, din plaja aceasta imensă a Fish Vlogging-ului, ai ales să interacționezi și cu noi!
Dacă te identifici cu acest tip de conținut, abonează-te la canalul MMA Fishing Team și astfel vei susține acest proiect pe termen lung. Aprecierile tale ne motivează să continuăm și vom încerca să te răsplătim cu conținut de calitate! Te așteptăm cu bonton pe ponton!
FIRE ÎNTINSE! ȘI NU UITA! APA TRECE, PEȘTELE RĂMÂN! RĂMÂI PE PATUL DE NADĂ!

Contact / Autori:   MIHAI ALIN ION  |  MARIUS MARIAN VOINEA  |  Publicat pe 24.09.2021   |   Navighează:   HOMEPAGE